- Konsulipäev 25.10.2023 Turus – Eesti Keskuse ruumides, Vanha Suurtori 3.
- Kasuta võimalust anda sõrmejäljed Turus!
- Soovitame kontrollida, kas teie oma või lähedaste passi või id-kaardi uuendamine on ajakohane - kas praegu või tulevase talve jooksul. Teistel aegadel sõrmejälgede andmine toimub ainult Helsingi suursaatkonnas ja Eestis politsei juures.
BRONEERI AEG VASTUVÕTULE:
- Aja broneerimiseks võtke ühendust e-posti teel consular.helsinki@mfa.ee
(lisage kindlasti toiming mida soovite, telefoninumber ja isikukood) või telefonil +358 9 622 02 88 (E-K 9:00-12:00 ja 13:00-15:00, N-R 9:00-13:00)
Kui soovite taotleda uut passi/ID-kaarti:
- Võtke kaasa vana pass/ID-kaart ja kui on toimunud nimemuutus või soovite taotleda esmaseid dokumente lapsele, siis ka inglisekeelne originaaldokument. Täpsema info leiate siit.
- Taotlusankeet. Võite printida ja täita kodus, saab täita ka koha peal.
- Digitaalne värviline passifoto tuleb saata aadressile ppa@politsei.ee nin
g lisada pildil oleva isiku nimi ja Eesti isikukood või sünniaeg. Paberpilte vastu ei võeta! Fotonõuded. - Kui soovite dokumendid kätte saada saatkonnas või aukonsuli juures, on riigilõiv: vähemalt 15.a. kodanikule pass ja ID-kaart 100€, ainult pass 90€, ainult ID-kaart 75€. Üldtingimustel Eesti vanaduspensioni ikka jõudnule ja alla 15-aastasele: pass ja ID-kaart 45€, ainult pass 40€, ainult ID-kaart 30€. Riigilõiv peab olema eelnevalt tasutud ülekandega Rahandusministeeriumi arvele ja kaasas peab olema maksekviitung. Saaja: Rahandusministeerium; Swedbank: EE932200221023778606; Viitenumber: 2900082443; Selgitus: kelle eest ja mille eest riigilõiv tasuti.
Kui soovite anda sõrmejälgi:
- Kui soovite taotleda dokumente Politsei- ja Piirivalveameti (PPA) iseteeninduses või posti teel ja teie sõrmejäljed on PPA andmebaasis vanemad kui kuus aastat, siis saate need uuendada konsuli vastuvõtul. Kaasa võtta pass või ID-kaart. Teenus on tasuta.
Kui soovite saada uusi PIN-koode:
- Kui olete unustanud oma dokumendi (ID-kaart, elamisloakaart, digi-ID) PIN-koodid või turvakoodide ümbrik on kadunud, siis selleks, et jätkata e-teenuste kasutamist või anda digiallkirja, tuleb taotleda uus turvakoodide ümbrik.
- Enne aja broneerimist tuleb kontrollida, kas ID-kaardi sertifikaadid on kehtivad. Selleks saatke aadressile consular.helsinki@
mfa.ee e-kiri, milles on Teie ees- ja perekonnanimi, isikukood, kõnealuse kehtiva ID-kaardi number ja telefoni number. - Riigilõiv kehtivate sertifikaatidega ID-kaardi PIN koodide uuendamise eest on 20 eurot ja see tuleb eelnevalt tasuda saatkonna arvele ning kaasas olema internetipanga väljatrükk või maksekviitung. Makse saaja: Viron suurlähetystö; pangakonto: FI86 2126 1800 0033 14; selgitus: PIN-koodide vahetamine + taotleja nimi.